Gradatiile de merit 2017

GRADATIILE DE MERIT 2017

 ANUNȚ CONCURS PRIVIND GRADATIILE DE MERIT 2017

La concursul organizat în vederea acordării gradațiilor de merit poate participa personalul didactic și didactic auxiliar care îndeplinește cumulativ următoarele condiții:

  1. a) ocupă o funcție didactică sau didactică auxiliară în baza unui contract individual de muncă (CIM) pe durată nedeterminată, cu normă întreagă, cu funcția de bază în Universitate;
  2. b) are o vechime în instituție, într-o funcție didactică sau didactică auxiliară (în baza unui CIM), de cel puțin 3 ani;
  3. c) a obținut la evaluările performanțelor profesionale individuale din ultimii 3 ani calificativul „foarte bine” (condiția se aplică exclusiv personalului didactic auxiliar);
  4. d) deține titlul științific de doctor (condiția se aplică exclusiv personalului didactic);
  5. e) nu a fost sancționat disciplinar, exceptând situația în care sancțiunea a fost radiată potrivit legii.

(2) Personalul didactic și didactic auxiliar care a beneficiat de gradația de merit poate participa din nou la concurs.

 

CALENDARUL DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI DE ACORDARE A GRADAȚIILOR DE MERIT , SEPTEMBRIE 2017

19 septembrie – publicarea concursului

20 – 22 septembrie – înscrierea candidaților

25 – 26 septembrie – evaluarea candidaților de către comisia de evaluare și

afișarea rezultatelor evaluării.

27 – 28 septembrie – depunerea contestațiilor.

29 septembrie – validarea rezultatelor finale de către Consiliul Facultății și afișarea rezultatelor finale.

 

DOSARUL DE CONCURS

În vederea participării la concursul pentru acordarea gradațiilor de merit, candidații întocmesc și depun, în termenul și la locul menționat în anunțul de concurs, un dosar de concurs. Dosarul de concurs al candidatului trebuie să cuprindă următoarele documente, semnate de către candidat (în original):

  1. a) cererea de înscriere la concurs (Anexa 1);
  2. b) CV-ul în format Europass;
  3. c) memoriul de activitate, pe ultimii 5 ani (universitar) (Anexa 2.1. pentru personalul didactic și Anexa 2.2. pentru personalul didactic auxiliar);
  4. d) fișa de autoevaluare (Anexa 3.1. pentru personalul didactic și Anexa 3.2. pentru personalul didactic auxiliar);
  5. e) declarația pe propria răspundere privind faptul că informațiile se referă la propria activitate și corespund adevărului (Anexa 4);
  6. f) adeverința care atestă calificativele obținute la evaluările din ultimii 3 ani (exclusiv pentru personalul didactic auxiliar).

 

Dosarele de concurs se depun la Secretariat până vineri 22 septembrie 2017, ora 16,00.

Comisia de evaluare a dosarelor depuse pentru obtinerea gradatiei de merit, în perioada 2017- 2022

 

NOTĂ: Numărul gradațiilor de merit alocat FȘIM, va fi comnunicat în perioada următoare, de către Serviciul Resurse Umane

REGULAMENTUL FACULTĂȚII DE ŞTIINŢA ŞI INGINERIA MEDIULUI PRIVIND ACORDAREA GRADAŢIILOR DE MERIT PENTRU CADRELE DIDACTICE TITULARE

 

 Atât Metodologia-Cadru (inclusiv anexele necesare pentru întocmirea dosarului) cât și Regulamentul FȘIM, privind acordarea gradațiilor de merit pentru cadrele didactice titulare ce cuprinde criteriile de evaluare, se găsesc pe site-ul Facultății de Știința și Ingineria Mediului.

Anexe necesare pentru întocmirea dosarului

Anexa 1

Anexa 2.1

Anexa 2.2

Anexa 3.1

Anexa 3.2

Anexa 4

Anexa 5

Anexa 6.1

Anexa 6.2

Anexa 7.1

Anexa 7.2

Metodologia-cadru și criteriile privind acordarea gradațiilor de merit de către universitatea Babeș-Bolyai

Anunțuri FSIM

Evenimente recente