Examen de licență,  2025

Examen de licență, 2025

 EXAMENUL DE LICENȚĂ SESIUNEA iunie/ iulie 2025

Perioada de înscriere și încărcare a documentelor începe data de 01 iunie, ora 8.00 și se încheie în data de 22. 06. 2025 , ora 23.59

 Dosarele de înscriere la examenul de licență,  vor fi încărcate în platforma https://ifs.inscrieri.ubbcluj.ro// 

Dosarul trebuie să conțină :

  • cererea tip (se generează din platformă, se completează  și se semnează și se încarcă în format PDF);
  •  diplomă de bacalaureat și foaia matricolă față /verso (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă) sau diplomă echivalentă acesteia în original, scanate împreună, într-un singur document, format PDF;
  • documentul care a permis accesul la studii, în cazul cetățenilor străini;
  • certificatul de naștere, scanat, format PDF;
  • cartea de identitate, scanată, format PDF;
  • pașaport pentru cetățenii străini, scanat, format PDF;
  • certificatul de căsătorie (dacă  este cazul), scanat, format PDF;
  • atestat/certificat de competență lingvistică, scanat, format PDF;
  • lucrarea de licență, însoțită de referatul de evaluare, acceptul de susținere al  coordonatorului științific, documentul care reflectă gradul de similitudine al lucrării- și  declarația pe proprie răspundere privind originalitatea lucrării, după modelul prezentat în Anexa 2;
  • dovada achitării taxei de înscriere (dacă este cazul), scanată, format PDF;

Pozele de 3/4 cm, ( doua poze) necesare pentru eliberarea diplomei de licență, se vor aduce la Secretariatul facultății până în data susținerii examenului de licență, 30.06.2025, într-un plic cu numele complet, facultatea și specializarea.

Validarea înscrieri la examen  se va face doar dacă toate documentele au fost încărcate  conform solicitării.

Structura examenului de finalizare a studiilor constă din două probe, după cum urmează:

  1. proba 1: evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate;
  2. proba 2: prezentarea și susținerea lucrării de licență.

Nota finală va fi formată din media aritmetică a celor 2 note obținute în urma evaluării cunoștințelor și a susțineri lucrării de licență.

În data de 27. 06. 2025 vor fi afișate informațiile cu privire la planificarea intrării la examenul de licență.

Studenții absolvenți, care susțin examenul de LICENȚĂ în sesiunea IUNIE/IULIE 2025, vor transmite electronic, pe e- mail, secretarului de comisie prezentarea lucrării de licență  până cel mai târziu vineri 27 iunie  2025, ora 16,00.

Secretari comisii LICENȚĂ sesiunea iunie/ iulie 2025:

Specializarea Secretar comisie Adresă email
Stiinta Mediului – linia romana șef lucrări dr. Vlad Măcicășan vlad.macicasan@ubbcluj.ro
Management si audit de mediu șef lucrări dr. Vlad Măcicășan vlad.macicasan@ubbcluj.ro
Stiinta Mediului – linia maghiara șef lucrări dr.  Melinda Vigh melinda.vigh@ubbcluj.ro
Ingineria Mediului șef lucrări dr. Iosif Dorin Manciula iosif.manciula@ubbcluj.ro

Pentru informații suplimentare absolvenții se vor adresa secretariatului, prin e-mail, la adresa: secretariat.enviro@ubbcluj.ro sau telefonic la numărul 0264 307030.

 

DATA SUSȚINERII EXAMENULUI DE LICENȚĂ 2025

Specializările

                – Știința Mediului, IF, limba de predare română;

                 – Management și audit de mediu, IF, limba de predare  română.

Data susținerii examenului de finalizare ( conform structurii anului universitar aprobat de Senat prin Hotărârea nr. 156 din 11.12.2023) :

  • Sesiunea iunie: 30 iunie 2025
  • Sesiunea septembrie : 3 septembrie 2025

 Componența comisiei:

  • Președinte:  conf. dr. Liviu Muntean;
  • Membri  conf. dr. Victor Bocoș-Bințințan, șef lucrări dr. Gheorghe Roșian;
  • Secretar:  șef lucrări dr. Vlad Măcicășan;
  • Rezervă: conf. dr. Nicoleta Brișan, șef lucrări dr. Eliana Sevianu
Specializarea – Știința Mediului IF, limba de predare maghiară

Data susținerii examenului de finalizare ( conform structurii anului universitar aprobat de Senat prin Hotărârea nr. 156. 11. 12. 2023 ) :

  • Sesiunea iulie: 1 iulie 2025
  • Sesiunea septembrie : 4 septembrie 2025

Componența comisiei:

  • Președinte::- conf. dr. Hartel Tiberiu ;
  • Membri: conf. dr. ing. Török Zoltan, lector dr. Antal Noemi
  • Secretar: – șef lucrări dr. Vigh Melinda;
  • Rezervă:conf. dr. habil. Nicolae Ajtai
Specializările

      – Ingineria Mediului, IF, limba de predare română;

      – Ingineria Sistemelor Biotehnice și Ecologice.

Data susținerii examenului de finalizare ( conform structurii anului universitar aprobat de Senat prin Hotărârea nr. 156 din 11.12.2023 ) :

  • Sesiunea iunie:  30 iunie 2025
  • Sesiunea septembrie : 3 septembrie 2025

 Componența comisiei:

  • Președinte: prof. dr. ing. Cristina Roșu ;
  • Membri: conf. dr. ing. Torok Zoltan, șef lucrări.dr. Viorel Arghiuș;
  • Secretar: șef lucrări dr. Dorin Manciula;
  • Rezervă: conf. dr. habil.Delia Gligor, conf. dr. Ramona Bălc.

 Componența comisiei de contestații pentru domeniile Știința Mediului si Ingineria mediului, linia română:

  • Președinte:  prof. Dr. Alida Gabor;
  •  Membri: lector dr. Carmen Roba, lector dr. Andrei Radovici;
  • Rezervă: conf. dr. habil. Simion Beldean-Galea.

 Componența comisiei de contestații pentru domeniul Știința Mediului, linia maghiară:

  • Președinte: – conf. dr. Begy Robert
  • Membri: șef lucrări dr. Reti Kinga, șef lucrări dr. Cristian Maloș
  • Rezervă: prof. dr. Alida Gabor

 

TEMATICĂ LICENȚĂ Sesiunea iulie/septembrie 2025

SPECIALIZAREA ȘTIINȚA MEDIULUI – linia română

SPECIALIZAREA ȘTIINȚA MEDIULUI – linia maghiară

SPECIALIZAREA MANAGEMENT ȘI AUDIT DE MEDIU

SPECIALIZAREA INGINERIA MEDIULUI

SPECIALIZAREA INGINERIA SISTEMELOR BIOTEHNICE ȘI ECOLOGICE

 

TEME PENTRU LUCRAREA DE LICENȚĂ