EXAMENUL DE LICENȚĂ SESIUNEA iunie/ iulie 2025
Perioada de înscriere și încărcare a documentelor începe data de 01 iunie, ora 8.00 și se încheie în data de 22. 06. 2025 , ora 23.59
Dosarele de înscriere la examenul de licență, vor fi încărcate în platforma https://ifs.inscrieri.ubbcluj.ro//
Dosarul trebuie să conțină :
- cererea tip (se generează din platformă, se completează și se semnează și se încarcă în format PDF);
- diplomă de bacalaureat și foaia matricolă față /verso (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă) sau diplomă echivalentă acesteia în original, scanate împreună, într-un singur document, format PDF;
- documentul care a permis accesul la studii, în cazul cetățenilor străini;
- certificatul de naștere, scanat, format PDF;
- cartea de identitate, scanată, format PDF;
- pașaport pentru cetățenii străini, scanat, format PDF;
- certificatul de căsătorie (dacă este cazul), scanat, format PDF;
- atestat/certificat de competență lingvistică, scanat, format PDF;
- lucrarea de licență, însoțită de referatul de evaluare, acceptul de susținere al coordonatorului științific, documentul care reflectă gradul de similitudine al lucrării- și declarația pe proprie răspundere privind originalitatea lucrării, după modelul prezentat în Anexa 2;
- dovada achitării taxei de înscriere (dacă este cazul), scanată, format PDF;
Pozele de 3/4 cm, ( doua poze) necesare pentru eliberarea diplomei de licență, se vor aduce la Secretariatul facultății până în data susținerii examenului de licență, 30.06.2025, într-un plic cu numele complet, facultatea și specializarea.
Validarea înscrieri la examen se va face doar dacă toate documentele au fost încărcate conform solicitării.
Structura examenului de finalizare a studiilor constă din două probe, după cum urmează:
- proba 1: evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate;
- proba 2: prezentarea și susținerea lucrării de licență.
Nota finală va fi formată din media aritmetică a celor 2 note obținute în urma evaluării cunoștințelor și a susțineri lucrării de licență.
În data de 27. 06. 2025 vor fi afișate informațiile cu privire la planificarea intrării la examenul de licență.
Studenții absolvenți, care susțin examenul de LICENȚĂ în sesiunea IUNIE/IULIE 2025, vor transmite electronic, pe e- mail, secretarului de comisie prezentarea lucrării de licență până cel mai târziu vineri 27 iunie 2025, ora 16,00.
Secretari comisii LICENȚĂ sesiunea iunie/ iulie 2025:
Specializarea | Secretar comisie | Adresă email |
Stiinta Mediului – linia romana | șef lucrări dr. Vlad Măcicășan | vlad.macicasan@ubbcluj.ro |
Management si audit de mediu | șef lucrări dr. Vlad Măcicășan | vlad.macicasan@ubbcluj.ro |
Stiinta Mediului – linia maghiara | șef lucrări dr. Melinda Vigh | melinda.vigh@ubbcluj.ro |
Ingineria Mediului | șef lucrări dr. Iosif Dorin Manciula | iosif.manciula@ubbcluj.ro |
Pentru informații suplimentare absolvenții se vor adresa secretariatului, prin e-mail, la adresa: secretariat.enviro@ubbcluj.ro sau telefonic la numărul 0264 307030.
DATA SUSȚINERII EXAMENULUI DE LICENȚĂ 2025
Specializările:
– Știința Mediului, IF, limba de predare română; – Management și audit de mediu, IF, limba de predare română. |
Data susținerii examenului de finalizare ( conform structurii anului universitar aprobat de Senat prin Hotărârea nr. 156 din 11.12.2023) :
- Sesiunea iunie: 30 iunie 2025
- Sesiunea septembrie : 3 septembrie 2025
Componența comisiei:
- Președinte: conf. dr. Liviu Muntean;
- Membri conf. dr. Victor Bocoș-Bințințan, șef lucrări dr. Gheorghe Roșian;
- Secretar: șef lucrări dr. Vlad Măcicășan;
- Rezervă: conf. dr. Nicoleta Brișan, șef lucrări dr. Eliana Sevianu
Specializarea – Știința Mediului IF, limba de predare maghiară |
Data susținerii examenului de finalizare ( conform structurii anului universitar aprobat de Senat prin Hotărârea nr. 156. 11. 12. 2023 ) :
- Sesiunea iulie: 1 iulie 2025
- Sesiunea septembrie : 4 septembrie 2025
Componența comisiei:
- Președinte::- conf. dr. Hartel Tiberiu ;
- Membri: conf. dr. ing. Török Zoltan, lector dr. Antal Noemi
- Secretar: – șef lucrări dr. Vigh Melinda;
- Rezervă:conf. dr. habil. Nicolae Ajtai
Specializările:
– Ingineria Mediului, IF, limba de predare română; – Ingineria Sistemelor Biotehnice și Ecologice. |
Data susținerii examenului de finalizare ( conform structurii anului universitar aprobat de Senat prin Hotărârea nr. 156 din 11.12.2023 ) :
- Sesiunea iunie: 30 iunie 2025
- Sesiunea septembrie : 3 septembrie 2025
Componența comisiei:
- Președinte: prof. dr. ing. Cristina Roșu ;
- Membri: conf. dr. ing. Torok Zoltan, șef lucrări.dr. Viorel Arghiuș;
- Secretar: șef lucrări dr. Dorin Manciula;
- Rezervă: conf. dr. habil.Delia Gligor, conf. dr. Ramona Bălc.
Componența comisiei de contestații pentru domeniile Știința Mediului si Ingineria mediului, linia română:
- Președinte: prof. Dr. Alida Gabor;
- Membri: lector dr. Carmen Roba, lector dr. Andrei Radovici;
- Rezervă: conf. dr. habil. Simion Beldean-Galea.
Componența comisiei de contestații pentru domeniul Știința Mediului, linia maghiară:
- Președinte: – conf. dr. Begy Robert
- Membri: șef lucrări dr. Reti Kinga, șef lucrări dr. Cristian Maloș
- Rezervă: prof. dr. Alida Gabor
TEMATICĂ LICENȚĂ Sesiunea iulie/septembrie 2025
SPECIALIZAREA ȘTIINȚA MEDIULUI – linia română
SPECIALIZAREA ȘTIINȚA MEDIULUI – linia maghiară
SPECIALIZAREA MANAGEMENT ȘI AUDIT DE MEDIU
SPECIALIZAREA INGINERIA MEDIULUI
SPECIALIZAREA INGINERIA SISTEMELOR BIOTEHNICE ȘI ECOLOGICE
TEME PENTRU LUCRAREA DE LICENȚĂ