CONCURS PUBLIC PENTRU SELECȚIA DECANILOR
Procedura de organizare a concursului public pentru selecţia decanilor se desfăşoară după următorul calendar:
a) 25.03.2024-28.03.2024 – depunerea dosarelor de candidatură se poate face online la adresa registratura@ubbcluj.ro; dosarul de candidatură conține:
- declarația de candidatură însoțită de un proiect privind dezvoltarea, managementul și inițiativele pe care dorește să le promoveze la nivelul reprezentat;
- Curriculum Vitae după modelul Europass, incluzând o listă cu cele mai semnificative realizări în planul activității profesionale;
b) 29.03.2024 – asigurarea publicității candidaturilor şi a documentelor însoțitoare prin afișarea la facultăți și prin publicarea pe pagina de internet a universității;
c) 03.04.2024-04.04.2024 – avizarea candidaturilor de către Consiliile facultăților, în conformitate cu art. 23 alin. (1) din Codul electoral al UBB. Consiliul facultății va aviza cel puțin 2 candidați prin vot direct și secret, cu o majoritate simplă a celor prezenți și cu condiția participării a cel puțin 2/3 din membri;
d) 04.04.2024-05.04.2024 – publicarea rezultatelor avizării candidaților pe pagina de internet a facultăților, într-o secțiune dedicată;
e) 15.04.2024-16.04.2024 – desfășurarea concursurilor și desemnarea decanilor.
ALEGERILE PENTRU FUNCȚIA DE RECTOR AL UNIVERSITĂȚII BABEȘ-BOLYAI
COMUNICAT
Biroul Electoral al Facultății de Știința și Ingineria Mediului, în conformitate cu Codul Electoral al Universității Babeș-Bolyai, art 9, alin 3, litera c, comunică următoarele:
– Alegerile pentru funcția de rector al Universității Babeș-Bolyai se vor desfășura în data de 8.02.2024, în intervalul 9-17, sala A.1.17.
Președinte: Șef lucrări dr. Cristian Malos
Membri : -Conf. dr. Tiberius Dicu
-Șef lucrări dr. Iosif – Dorin Manciula
-Șef lucrări dr. Cristina Oana Modoi
-Student Radu Maricuț
ALEGERI Facultatea de Știința și Ingineria Mediului
COMUNICAT
Biroul Electoral al Facultății de Știința și Ingineria Mediului, în conformitate cu Codul Electoral al Universității Babeș-Bolyai, art 9, alin 3, litera c, comunică următoarele:
– Sedința de departament pentru alegerea directorului Departamentului de Analiza și Ingineria Mediului, a membrilor consiliului departamentului și a membrilor în consiliul facultății din partea departamentului va avea loc în data de 15.01.2024, ora 10 în sala A.1.17.
– Sedința de departament pentru alegerea directorului Departamentului de Știința Mediului, a membrilor consiliului departamentului și a membrilor în consiliul facultății din partea departamentului va avea loc în data de 15.01.2024, ora 12 în sala A.1.11.
Președinte: | Șef lucrări dr. Cristian Malos |
Membri : | Conf. dr. Tiberius Dicu
Șef lucrări dr. Iosif – Dorin Manciula Șef lucrări dr. Cristina Oana Modoi Student Radu Maricuț |
DECIZIE Nr.1 din 8.12.2023
Biroul Electoral al Facultății de Știința și Ingineria Mediului, în conformitate cu Codul Electoral al Universității Babeș-Bolyai, art 6, alin 2, hotărăște următoarele:
– depunerea candidaturilor pentru alegerea directorilor de departamente, membrilor consiliilor departamentelor și a membrilor consiliului Facultății de Știința și Ingineria Mediului, precum și a candidaturii la Senat se va face online la adresa: simona.lucacel@ubbcluj.ro.
Alegerea directorilor de departamente, membrilor consiliilor departamentelor, şi a membrilor consiliului facultăţii din partea fiecărui departament: 15 ianuarie 2024, orele 9-17. Candidaţii vor depune dosarele de candidatură începând din data de 11 decembrie 2023 până în data de 9 ianuarie 2024.
Alegerea membrilor Senatului: 17 ianuarie 2024, orele 9-17. Candidaţii vor depune dosarele de candidatură începând din data de 11 decembrie 2023 până în data de 9 ianuarie 2024.
Președinte:
- Șef lucrări dr. Cristian Malos
Membri:
- Conf. dr. Tiberius Dicu
- Șef lucrări dr. Iosif – Dorin Manciula
- Șef lucrări dr. Viorel Arghius
- Student Radu Maricuț
DOCUMENTE UTILE & LEGISLAȚIE
Referendumul pentru modalitatea de alegere a rectorului
Lista votanților din Biroul Electoral nr. 6
În data de 26 iunie 2023 va avea loc Referendumul pentru stabilirea modalității de alegere a Rectorului.
Cu această ocazie, toate cadrele didactice și de cercetare ale facultății, angajate pe perioadă nedeterminată, precum și studenții membri în Consiliul Facultății, sunt invitați să-și exprime prin vot opțiunea.
Rectoratul şi Senatul Universităţii Babeş-Bolyai anunţă dezbaterea publică pentru informarea comunității academice privind Referendumul pentru modalitatea de alegere a rectorului va avea loc în data de16 iunie 2023 în sala Vasile Borgea, la ora 10.