EXAMENUL DE DIZERTAȚIE SESIUNEA IULIE 2025
Perioada de înscriere și încărcare a documentelor începe (în platforma dedicată) în data de 01 iunie 2025, ora 8,00 și se încheie în data de 23 iunie 2025, ora 23,59
Susținerea examenului de DIZERTATIE va avea loc în 2 iulie 2025
Înscrierea și încărcarea documentelor pentru examenul de finalizare a studiilor se face pe platforma: https://ifs.inscrieri.ubbcluj.ro//
Dosarele de înscriere la examenul de dizertație, care vor fi încărcate în platformă, trebuie să conțină:
- cererea tip (se generează din platformă se completează, se semnează și se încarcă în format pdf) ;
- diploma de bacalaureat și foaia matricolă (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă) sau diploma echivalentă acesteia în original, scanate împreună, un singur document, format PDF; Acestea sunt necesare doar pentru absolvenții de master care au obținut diploma de licență la o altă universitate si nu la UBB
- diploma de licență/inginer și foaia matricolă/suplimentul la diplomă (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă/suplimentul la diplomă) sau diploma echivalentă acesteia în original scanate toate paginile împreună, un singur document, format PDF ;
- documentul care a permis accesul la studii, în cazul cetățenilor străini
- certificatul de naștere, scanat format PDF;
- cartea de identitate, scanat, format PDF;
- pașaport pentru cetățenii străini;
- certificatul de căsătorie ( dacă este cazul), scanat, format PDF;
- lucrarea de disertație, însoțită de referatul de evaluare, acceptul de susținere al coordonatorului științific, documentul care reflectă gradul de similitudine al lucrării- și declarația pe proprie răspundere privind originalitatea lucrării, Anexa 2;
- dovada achitării taxei de înscriere (dacă este cazul).
Validarea înscrierii la examen, în platformă se va face doar dacă toate documentele au fost încărcate conform solicitării.
In data de 01 iulie 2025 vor fi afișate informațiile cu privire la planificarea susținerii examenului de disertație.
Pentru informații suplimentare absolvenții se vor adresa secretariatului, prin e-mail, la adresa: secretariat.enviro@ubbcluj.ro sau telefonic la numărul 0264 307030.
Studenții absolvenți, care susțin examenul de DISERTAȚIE în sesiunea IULIE 2025, vor transmite electronic, pe e- mail, secretarului de comisie prezentarea lucrării de dizertație până cel mai târziu luni 30 iunie 2025, ora 16,00.
Secretari comisii DIZERTAȚIE sesiunea iulie 2025:
SPECIALIZĂRILE :
- Gestiunea și protecția mediului, IF, limba de predare română
- Calitatea mediului și surse energetice, IF, limba de predare română
- Evaluarea riscului și securitatea mediului, IF, limba de predare română
Secretar: șef lucrări dr. Cristian Maloș;
Adresa de e-mail: cristian.malos@ubbcluj.ro
SPECIALIZĂRILE:
- Ingineria Valorificării Deșeurilor, IF , limba de predare română,
- Dezvoltarea Sustenabilă și Managementul Mediului IF, limba de predare engleză,
Secretar: lector dr.: Horațiu Ștefănie
Adresa de e-mail: horatiu.stefanie@ubbcluj.ro
DATA SUSȚINERII EXAMENULUI DE DISERTAȚIE
Specializările:
– Gestiunea și protecția mediului, IF, limba de predare română; – Calitatea mediului și surse energetice, IF, limba de predare română; – Evaluarea riscului și securitatea mediului, IF, limba de predare română |
Data susținerii examenului de finalizare ( conform structurii anului universitar aprobat de Senat prin Hotărârea nr. 156/11.12.2023) :
- Sesiunea iulie: 2 iulie 2025
- Sesiunea septembrie : 4 septembrie 2025
Componența comisiei:
- Președinte: prof. dr. Călin Baciu;
- Membri: conf. dr. Nicoleta Brișan, șef lucrări dr. Nicolae Baciu;
- Secretar: șef lucrări dr. Cristian Maloș;
- Rezervă: conf. dr. Bădărău Sabin-Grigore, conf. dr. Ramona Bălc.
DOMENIUL INGINERIA MEDIULUI
Specializările:
– Ingineria Valorificării Deșeurilor, IF , limba de predare română; – Dezvoltarea Sustenabilă și Managementul Mediului IF, limba de predare engleză. |
Data susținerii examenului de finalizare ( conform structurii anului universitar aprobat de Senat prin Hotărârea nr. 156/11. 12 .2023) :
- Sesiunea iulie: 2 iulie 2025
- Sesiunea septembrie : 4 septembrie 2025
Componența comisiei:
- Președinte: prof. dr. ing. Alexandru Ozunu;
- Membri: conf. dr. Mălina Petrescu -Mag, lector dr. Oana – Cristina Modoi;
- Secretar: lector dr. Ștefănie Horațiu;
- Rezervă: conf. dr. Tiberius Dicu, lector dr. Anca Avram
Componența comisiei de contestații pentru domeniile Știința Mediului si Ingineria mediului:
- Președinte: prof. Dr. Alida Gabor;
- Membri: lector dr. Carmen Roba, lector dr. Andrei Radovici;
- Rezervă: conf. dr. habil. Simion Beldean-Galea.