Examenul de disertație, sesiunea septembrie 2025

Examenul de disertație, sesiunea septembrie 2025

 EXAMENUL DIZERTAȚIE  SESIUNEA  SEPTEMBRIE 2025

Înscrierea și încărcarea documentelor pentru examenul de finalizare a studiilor se face pe platforma: https://ifs.inscrieri.ubbcluj.ro//

 

Dosarele de înscriere la examenul de dizertație, care vor fi încărcate în platformă, trebuie să conțină:

  • cererea tip (se generează din platformă se completează, se semnează și se încarcă în format pdf) ;
  • diploma de bacalaureat și foaia matricolă (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă) sau diploma echivalentă acesteia în original, scanate împreună, un singur document, format PDF; Acestea  sunt necesare doar pentru absolvenții de master care au obținut diploma de licență  la o altă universitate si nu la UBB
  • diploma de licență/inginer și foaia matricolă/suplimentul la diplomă (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă/suplimentul la diplomă) sau diploma echivalentă acesteia în original scanate toate paginile împreună, un singur document, format PDF ;
  •  documentul care a permis accesul la studii, în cazul cetățenilor străini
  • certificatul de naștere, scanat format PDF;
  •  cartea de identitate, scanat, format PDF;
  • pașaport pentru cetățenii străini;
  • certificatul de căsătorie ( dacă este cazul), scanat,  format PDF;
  • lucrarea de disertație, însoțită de: referatul de evaluare, acceptul de susținere al  coordonatorului științific, documentul care reflectă gradul de similitudine al lucrării- și  declarația pe proprie răspundere privind originalitatea lucrării, Anexa 2;
  • dovada achitării taxei de înscriere (dacă este cazul).
  • declarație pe proprie răspundere privind utilizarea uneltelor bazate pe „Inteligență Artificială “ în scrierea lucrarilor de finalizare de studii

Validarea înscrierii la examen, în platformă se va face doar dacă toate documentele au fost încărcate conform solicitării.

 

In data de 3 septembrie 2025 vor fi afișate informațiile cu privire la planificarea susținerii examenului de disertație.

Pentru informații suplimentare absolvenții se vor adresa secretariatului, prin e-mail, la adresa: secretariat.enviro@ubbcluj.ro sau telefonic la numărul 0264 307030.

 

Studenții absolvenți, care susțin examenul de DISERTAȚIE în sesiunea SEPTEMBRIE 2025, vor transmite electronic, pe e- mail, secretarului de comisie prezentarea lucrării de dizertație  până cel mai târziu 3 septembrie 2025, ora 16,00.

 

Secretari comisii DIZERTAȚIE sesiunea septembrie 2025:

SPECIALIZĂRILE :

  •  Gestiunea și protecția mediului, IF, limba de predare română
  • Calitatea mediului și surse energetice, IF, limba de predare  română
  • Evaluarea riscului și securitatea mediului, IF, limba de predare română

Secretar: șef lucrări dr. Cristian Maloș;

Adresa de e-mail: cristian.malos@ubbcluj.ro

 

SPECIALIZĂRILE:

  • Ingineria Valorificării Deșeurilor, IF , limba de predare română,
  • Dezvoltarea Sustenabilă și Managementul Mediului IF, limba de predare engleză,

Secretar:  lector dr.:  Horațiu Ștefănie

Adresa de e-mail: horatiu.stefanie@ubbcluj.ro

 

DATA SUSȚINERII EXAMENULUI DE DISERTAȚIE

Specializările:

         – Gestiunea și protecția mediului, IF, limba de predare română;

         – Calitatea mediului și surse energetice, IF, limba de predare  română;

          –  Evaluarea riscului și securitatea mediului, IF, limba de predare română

Data susținerii examenului de finalizare ( conform structurii anului universitar aprobat de Senat prin Hotărârea nr. 156/11.12.2023) :

  • Sesiunea septembrie : 4 septembrie 2025

Componența comisiei:

  • Președinte: prof. dr. Călin Baciu;
  • Membri: conf. dr. Nicoleta Brișan, șef lucrări dr. Nicolae Baciu;
  • Secretar: șef lucrări dr. Cristian Maloș;
  • Rezervă: conf. dr. Bădărău Sabin-Grigore, conf. dr. Ramona Bălc.

 

DOMENIUL INGINERIA MEDIULUI

Specializările:

 – Ingineria Valorificării Deșeurilor, IF , limba de predare română;

– Dezvoltarea Sustenabilă și Managementul Mediului IF, limba de predare engleză.

Data susținerii examenului de finalizare ( conform structurii anului universitar aprobat de Senat prin Hotărârea nr. 156/11. 12 .2023) :

  • Sesiunea septembrie : 4 septembrie 2025

Componența comisiei:

  • Președinte: prof. dr. ing. Alexandru Ozunu;
  • Membri:  conf. dr. Mălina Petrescu -Mag, lector dr. Oana – Cristina Modoi;
  • Secretar:  lector dr. Ștefănie Horațiu;
  • Rezervă:  conf. dr. Tiberius Dicu, lector dr. Anca Avram

 

Componența comisiei de contestații pentru domeniile Știința Mediului si Ingineria mediului:

  • Președinte: prof. Dr. Alida Gabor;
  • Membri: lector dr. Carmen Roba, lector dr. Andrei Radovici;
  • Rezervă: conf. dr. habil. Simion Beldean-Galea.

 

TEME PENTRU LUCRAREA DE  DISERTAȚIE

PROCEDURA DE DESFĂȘURARE A EXAMENULUI DE FINALIZARE A STUDIILOR LA FACULTATEA DE ȘTIINȚA ȘI INGINERIA MEDIULUI.