EXAMENUL DE DIZERTAȚIE SESIUNEA IUNIE 2022
REZULTATELE EXAMENULUI DE DISERTATIE – SESIUNEA IUNIE 2022 –
Specializarea Gestiunea și Protecția Mediului
Specializarea Dezvoltarea Sustenabilă și Managementul Mediului
Comisii DISERTAȚIE sesiunea iunie/septembrie 2022
COMISIA 1 – Specializările: Evaluarea Riscului și Securitatea Mediului, Dezvoltarea Sustenabilă și Managementul Mediului, Ingineria Valorificării Deșeurilor:
Președinte:- prof. dr. ing. Alexandru Ozunu;
Membri: – conf. dr. Mălina Petrescu-Mag, lector dr. ing. Oana – Cristina Modoi;
Secretar: – conf. dr. Sabin Bădărău;
Rezervă: – prof. dr. Alida Gabor, lector dr. Tiberius Dicu;
COMISIA 2– Specializările: Gestiunea și Protecția Mediului, Calitatea Mediului și Surse Energetice:
Președinte: – prof. dr. Călin Baciu;
Membri: – conf. dr. Nicoleta Brișan, șef lucrări dr. Nicolae Baciu;
Secretar: – șef lucrări dr. Cristian Maloș;
Rezervă: – conf. dr. habil. Simion Beldean -Galea, șef lucrări dr. Ramona Bălc.
Înscrierea candidaților se va face online pe site-ul: https://ifs.inscrieri.ubbcluj.ro
Examenul de disertație constă dintr-o singură probă:
- Prezentarea și susținerea disertației.
Dosarele de înscriere la examenul de dizertație, care vor fi încărcate în platformă, trebuie să conțină:
- cererea tip (se generează din platformă se completează, se semnează și se încarcă în format pdf) ;
- diploma de bacalaureat și foaia matricolă (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă) sau diploma echivalentă acesteia în original, scanate împreună, un singur document, format PDF;
- diploma de licență și foaia matricolă/suplimentul la diplomă (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă/suplimentul la diplomă) sau diploma echivalentă acesteia în original scanate împreună, un singur document, format PDF ;
- certificatul de naștere, scanat format PDF;
- cartea de identitate, scanat, format PDF;
- certificatul de căsătorie ( dacă este cazul), scanat, format PDF;
- lucrarea de disertație însoțită de acceptul coordonatorului științific – și de o declarație pe proprie răspundere privind originalitatea lucrării, Anexa 2;
- dovada achitării taxei de înscriere (dacă este cazul).
Validarea înscrierii la examen se va face doar dacă toate documentele au fost încărcate conform solicitării.
A doua sesiune pentru examenul de dizertație va fi în luna septembrie a anului în curs.
Pentru informații suplimentare absolvenții se vor adresa secretariatului, prin e-mail, la adresa: secretariat.enviro@ubbcluj.ro sau telefonic la numărul 0264 307030.
REFERAT pentru evaluarea lucrării de LICENŢĂ/DISERTAȚIE. Acord suținere lucrare.
Elaborarea lucrării de disertație
- Ghid pentru elaborarea lucrării de DISERTAŢIE (română)
- Ghid pentru elaborarea lucrării de DISERTAŢIE ( engleză)
- Template prima pagină lucrare de disertație ( română-word/ pdf. )
- Template prima pagină lucrare de disertație ( engleză – word/pdf. )
Procedura examenului de finalizare a studiilor 2022
ℹ️ Pentru mai multe informații despre înscrierea la examen, structura examenului și modul de evaluare consultați :