REZULTATELE EXAMENULUI DE LICENŢĂ, SEPTEMBRIE 2023
Specializarea ȘTIINȚA MEDIULUI
Specializarea MANAGEMENT ȘI AUDIT DE MEDIU
Specializările INGINERIA MEDIULUI ȘI INGINERIA SISTEMELOR BIOTEHNICE ȘI ECOLOGICE
Studenții absolvenți, care susțin examenul de LICENȚĂ în sesiunea septembrie 2023, vor transmite electronic, pe e- mail, secretarului de comisie prezentarea lucrării de licență până cel mai târziu marți, 5 septembrie 2023, ora 16,00.
Secretari comisii LICENȚĂ sesiunea septembrie 2023:
Specializările – Ştiinţa Mediului – linia română, Management și Audit de Mediu
Secretar: – șef lucrări dr. Vlad Măcicășan; e-mail vlad.macicasan@ubbcluj.ro
Specializările: Ingineria Mediului, Ingineria Sistemelor Biotehnice si Ecologie
Secretar: – șef lucrări dr. Iosif Dorin Manciula; e-mail iosif.manciula@ubbcluj.ro
Specializarea – Știinţa Mediului – linia maghiară
Secretar: – șef lucrări dr. Vigh Melinda; e-mail melinda.vigh@ubbcluj.ro
Susținerea examenului de licență: 6 septembrie 2023
PROGRAMAREA SUSȚINERII EXAMENULUI DE LICENŢĂ , SESIUNEA SEPTEMBRIE 2023
Specializarea ȘTIINȚA MEDIULUI
Specializarea MANAGEMENT ȘI AUDIT DE MEDIU
Înscrierea la examenul de finalizare a studiilor se face pe platforma: https://ifs.inscrieri.ubbcluj.ro//
Dosarele de înscriere la examenul de licență, care vor fi încărcate în platformă, trebuie să conțină:
- Cererea tip (se generează din platformă, se completează și se semnează și se încarcă în format PDF)
- diplomă de bacalaureat și foaia matricolă față /verso (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă) sau diplomă echivalentă acesteia în original, scanate împreună, un singur document, format PDF;
- documentul care a permis accesul la studii, in cazul cetățenilor străini
- certificatul de naștere, scanat, format PDF;
- cartea de identitate, scanată, format PDF;
- pașaport pentru cetățenii străini;
- certificatul de căsătorie (dacă este cazul), scanat, format PDF;
- atestat/certificat de competență lingvistică, scanat, format PDF;
-
lucrarea de disertație/ licenta, însoțită de referatul de evaluare, acceptul de susținere al coordonatorului științific, documentul care reflectă gradul de similitudine al lucrării și declarația pe proprie răspundere privind originalitatea lucrării, Anexa 2;
- dovada achitării taxei de înscriere (dacă este cazul), scanată, format PDF;
Validarea înscrierii la examen se va face doar dacă toate documentele au fost încărcate conform solicitării.
În data de 5 SEPTEMBRIE vor fi afișate informațiile cu privire la planificarea intrării la examenul de licență.
Structura examenului de finalizare a studiilor constă din două probe:
- proba 1: evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate;
- proba 2: prezentarea și susținerea lucrării de licență
Nota finală va fi formată din media celor 2 note obținute în urma evaluării cunoștințelor și a susțineri lucrării de licență.
Evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate se va face o dată cu susținerea lucrării de licență, în baza tematicii și bibliografiei afișate conform Regulamentului
Pentru informații suplimentare absolvenții se vor adresa secretariatului, prin e-mail, la adresa: secretariat.enviro@ubbcluj.ro sau telefonic la numărul 0264 307030.
TEMATICĂ EXAMEN DE LICENȚĂ sesiunea iulie/septembrie 2023
- SPECIALIZAREA ȘTIINȚA MEDIULUI – linia română
- SPECIALIZAREA ȘTIINȚA MEDIULUI – linia maghiară
- SPECIALIZAREA MANAGEMENT SI AUDIT DE MEDIU
- SPECIALIZAREA INGINERIA MEDIULUI
- SPECIALIZAREA INGINERIA SISTEMELOR BIOTEHNICE ȘI ECOLOGICE
Elaborarea lucrării de licență
REFERAT pentru evaluarea lucrarilor de finalizare a studiilor ( pdf. / word)
Organizarea sesiunii de lichidare, anul universitar 2022-2023
Data susținerii examenului de licență, sesiunea iulie : 3 și 4 iulie 2023
Data susținerii examenului de licență, sesiunea septembrie: 6 septembrie 2023